قدردانی آستان قدس رضوی از زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران در راستای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا

قدردانی آستان قدس رضوی از زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران در راستای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا

 قدردانی آستان قدس رضوی از زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران در راستای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الله رهبری با ارسال لوح تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران که شبانه روزی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا زحمت می کشند، قدردانی کرد.

متن پیام تقدیر و تشکر به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی 

جناب آقای دکتر دانائی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام اینجانب به نمایندگی از دفتر آستان قدس رضوی و همه خادمیاران آستان قدس رضوی صمیمانه از همه پزشکان و پرستاران و مجموعه دست اندرکاران کادر پزشکی و همچنین از جنابعالی به عنوان یک خادمیار سلامت رضوی که شبانه روزی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا زحمت میکشند تا این ویروس ریشه کن کنند، تقدیر و تشکر می نماییم.

انسانیت و همت بالای شما و همه کادر درمانی ارج نهاده و در مقابل شما و یکایک پرسنلتان سر تعظیم فرود می آوریم همه خادمیاران سلامت رضوی استان سمنان در کنار شما و سایر همکارانتان آمادگی خود را جهت همکاری حضورتان اعلام میداریم.

در بارگاه ملکوتی امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا(ع) برای سلامتی شما و تمام پرسنل زحمت کش و موفقیت شما در ریشه کن کردن این بیماری مخوف از جامعه اسلامی دعا می نمایم.

 

حجت الله رهبری

مسئول کانون سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان سمنان

  • کد خبر : 25274
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *