قدردانی آستان قدس رضوی از زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران در راستای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الله رهبری با ارسال لوح تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران که شبانه روزی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا زحمت می کشند، قدردانی کرد.
متن پیام تقدیر و تشکر به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر دانائی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام اینجانب به نمایندگی از دفتر آستان قدس رضوی و همه خادمیاران آستان قدس رضوی صمیمانه از همه پزشکان و پرستاران و مجموعه دست اندرکاران کادر پزشکی و همچنین از جنابعالی به عنوان یک خادمیار سلامت رضوی که شبانه روزی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا زحمت میکشند تا این ویروس ریشه کن کنند، تقدیر و تشکر می نماییم.
انسانیت و همت بالای شما و همه کادر درمانی ارج نهاده و در مقابل شما و یکایک پرسنلتان سر تعظیم فرود می آوریم همه خادمیاران سلامت رضوی استان سمنان در کنار شما و سایر همکارانتان آمادگی خود را جهت همکاری حضورتان اعلام میداریم.
در بارگاه ملکوتی امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا(ع) برای سلامتی شما و تمام پرسنل زحمت کش و موفقیت شما در ریشه کن کردن این بیماری مخوف از جامعه اسلامی دعا می نمایم.
حجت الله رهبری
مسئول کانون سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان سمنان