قدرداني رئیس دانشكده پرستاري و مامايي از پرستاران مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر

 قدرداني رئیس دانشكده پرستاري و مامايي از پرستاران مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستاي تجليل از مقام شامخ پرستاران و قدرداني از زحمات اين قشر پرتلاش،  دكتر سليماني رئیس دانشكده پرستاري و مامايي در دفتر پرستاري مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر حضور يافت.

دكتر سليماني رئيس دانشكده پرستاري و مامايي، در اين ملاقات با اهداء هدايا و لوح تقدير به مترون و سرپرستاران بخش ها، به نقش ارزشمند همكاران حوزه پرستاري در تربيت دانش آموختگان توانمند اشاره نمود.

رئيس دانشكده پرستاري و مامايي گفت: آموزش باليني به دانشجويان نيازمند توان علمي و عملي، سعه صدر و تعامل مثبت كاري مي باشد، تا ان شاءالله با همكاري صميمانه و نزديك دانشكده و بيمارستان‌ها بتوان پرستاراني توانمند و داراي صلاحيت و وجدان  كاري تربيت نمود؛ به نحوي كه آينده حرفه پرستاري را تضمين نموده و موجبات ارائه مراقبت‌هاي با كيفيت از بيماران كشور عزيزمان را فراهم گردد.

 

 

 

  • کد خبر : 28839
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *