دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با بخشدار ایوانکی

 دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با بخشدار ایوانکی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 17 ارديبهشت ماه سال 99 ،دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه با حضور در دفتر كار كليچ بخشدار ايوانكي، درخصوص ادامه روند مبارزه با بيماري کروناويروس  و همچنین ادامه روند اجرای فاصله گذاري اجتماعي و توزيع اقلام ضدعفوني كننده در اين شهر بحث و تبادل نظر كردند.

  • کد خبر : 25995
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *