در هفته بسیج از خدمات بسجی فعال مرکز بهداشت سمنان تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته بسیج و همزمانی " 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) "در دفتر ریاست مرکز بهداشت سمنان نشستی برای تجلیل و قدردانی از خدمات بسیجیان فعال این مرکز برگزار شد.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مقدمه ای اهمیت خدمات همکاران را در مبارزه باکرونا یادآور شد و گفت: خدمات جهادی و بسیجی وار همکاران در طول مبارزه جدی با کرونا ویروس بر کسی پوشیده نیست.
دکتر فتاحی ضمن تقدیر و تشکر از مسعود منعم بسیجی فعال مرکز بهداشت شهرستان سمنان بیان داشت: شما نیز مانند سایر همکاران در حرکتی بسیجی وار در حال جنگ با کرونا هستید و امید است هرچه زودتر آینده ای روشن را نظاره گر باشیم.
لازم به ذکر است: مسعود منعم مسئول آزمایشگاه غربالگری و عضو کادر کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان سمنان می باشد.