حضور مدير نظارت و اعتبار بخشي امور درمان دانشگاه در شبكه بهداشت و درما ن شهرستان گرمسار

 حضور مدير نظارت و اعتبار بخشي امور درمان دانشگاه در شبكه بهداشت و درما ن شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوشنبه بيست و پنجم فروردين ماه 99 دكتر سعدالدين مدير نظارت و اعتبار بخشي امور درمان دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به اتفاق وفائي نژاد كارشناس دفتر پرستاري اين دانشگاه با دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار دیدار کردند.

در این نشست، اعضاء پیرامون اقدامات انجام شده در مبارزه با بيماري ويروس كرونا، چگونگي ارائه خدمات در مركز 16ساعته، مراكز خدمات جامع سلامت، بيمارستان معتمدي، آمار، تجهيزات، نقاهتگاه و اقلام موجود در اين شبكه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار گزارشي در راستای موارد بیان شده ارائه و سپس دكتر سعدالدين و وفائي نژاد از نقاهتگاه گرمسار بازديد و دكتر قدس مسئول نقاهتگاه گزارشی از مكان، وضعيت و امكانات  این نقاهتگاه ارائه نمود.

  • کد خبر : 25700
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *