جلسه هماهنگي مقابله با بیماری کرونا ویروس در معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد

 جلسه هماهنگي مقابله با بیماری کرونا ویروس در معاونت آموزشی

به گزارش روابط عمومیدانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگي مقابله با ويروس كرونا با حضور دکتر کسائیان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و نمایندگان اينترنها و رزيدنتها دانشگاه در محل این معاونت برگزار شد.

دكتر كسائيان معاون آموزشي دانشگاه گفت: براساس دستورالعمل مقابله با ويروس كرونا ابلاغي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور به منظور پيشگيري  و درمان اين بيماري، جلسه ای با حضور نمايندگان اينترنها و رزيدنتهاي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان تشكيل شد .

 

وی افزود: در اين جلسات، در خصوص بيماري كرونا و تأكيد بر رعايت مسايل بهداشتي و ضرورت انجام اقدامات لازم در هنگام مواجهه با بيماران مراجعه كننده به بيمارستان مباحثی مطرح گردید.

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه افزود:  از كليه اينترنها و رزيدنتها  كه دوشادوش كادر درماني در حال ارائه خدمات صادقانه و با تمام بضاعت خود در كنار پرسنل بيمارستاني و عملياتي هستند، قدرداني نموده و مزيد سلامت و توفيقات روزافزون اين عزيزان را از درگاه حضرت احديت مسئلت مي نمايم.

  • کد خبر : 25170
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *