جلسه كميته انتقال خون در بيمارستان 15 خرداد شهرستان مهديشهر برگزار شد

 جلسه كميته انتقال خون در بيمارستان 15 خرداد مهديشهر برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور دکتر یاراحمدی سرپرست بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر و قندالی مسئول بخش فرآورده سازمان انتقال خون و سایر کارشناسان مربوطه، کمیته طب انتقال خون در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار گردید.

از مهمترین موضوعات مطرح شده در این کمیته مدیریت مصرف فراورده های خونی در بیمارستان بود .

پس از اتمام جلسه کلاس آموزشی حمل و نقل و نگهداری خون و فراورده های خونی توسط قندالی جهت پرسنل آزمایشگاه ، بهکاران و رانندگان بیمارستان برگزار گردید.

  • کد خبر : 26705
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *