جلسه بررسی وضعیت حوزه های بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه بررسی وضعیت حوزه های بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان آرادان با حضور بوربور فرماندار، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه، معاونین فرماندار، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دکتر همامی رئیس دانشکده پیراپزشکی آرادان، دکتر نداف رئیس بیمارستان امام حسین و جمعی از موثرین و معتمدین این شهرستان در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بیان کرد: مردم شریف استان ما، مردمی هستند که در هشت سال دفاع مقدس با اهدای جوانان خود در راه دفاع از وطن، فداکاریهای بسیاری نمودند که این از خود گذشتگیهای این عزیزان وظیفه ما را در قبالشان سنگینتر می نماید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و فرارسیدن فصل پاییز تمهیداتی از سوی حوزه سلامت استان در نظر گرفته شده است که همراهی و تعامل هر چه بیشتر مسئولین شهرستان های تحت پوشش دانشگاه به ویژه شهرستان های مجاور با شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را می طلبد، امیدواریم مردم شریف این منطقه کمتر در معرض خطر قرار گیرند.
وی افزود: ارائه خدمات با کیفیت و در شان مردم از وظایف ذاتی حوزه سلامت است و امیدوارم با همکاری و همدلی بیشتر بتوانیم خدمات مطلوب تر و مناسب تری را ارائه دهیم.
وی با اشاره به اهمیت بهره برداری از پروژه های عمرانی دانشگاه، بیان داشت: برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم شریف این شهرستان در حوزه سلامت، اتمام و بهره برداری با کیفیت و سریع از این پروژه ها در اولویت برنامه های این دانشگاه می باشد.
در ادامه بوربور فرماندار شهرستان آرادان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این جلسه، گفت: همه مسئولین شهرستان و در رأس آن فرمانداری شهرستان آرادان، با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود و کمک های خیرین سلامت، در خدمت حوزه سلامت این شهرستان هستیم.
فرماندار شهرستان آرادان با اشاره به تلاش ها و زحمات خستگیناپذیر تمامی تلاشگران حوزه سلامت و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به ویژه در دوران مبارزه با کرونا ویروس، بیان داشت: رشادت ها و از خودگذشتگی های کادر بهداشت و درمان در مواجهه با بیماری منحوس کرونا، یادآور ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و بار دیگر همدلی و همراهی جامعه را در مقابله با مشکلات پیش روی کشور را به خوبی نشان داد.
در ادامه این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر حاضرین در جلسه پیرامون درصد پیشرفت پروژه های در دست احداث، خدمات انجام شده در پایگاه ها و مراکز سلامت تحت پوشش و مسائل بهداشتی درمانی و آموزشی این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است: در سفر یک روزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان آرادان، دکتر دانائی با حضور در دانشكده تغذيه و علوم غذايي و دانشکده مديريت و اطلاع رساني پزشكي مستقر در شهرستان آرادان، ضمن بازدید از پروژه در دست ساخت خوابگاه آن دانشکده و بخش های مختلف این دانشکده ها؛ با دکتر هماهمی رئیس دانشكده تغذيه و علوم غذايي و مديريت و اطلاع رساني پزشكي درخصوص ارتقای بیش از پیش سطح آموزشی این دانشکده به گفتوگو پرداخت.