تقدیر از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی در روز پرستار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه سی ام آذرماه 99 و به مناسبت سالروز گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور متقی فرماندار شهرستان گرمسار، مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گرمسار، بخشدار، شهردار ، رئیس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهر ایوان کی از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی تقدیر شد.
متقی فرماندار شهرستان گرمسار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از فداکاری، ایثار، از خود گذشتگی همراه با صبر و بردباری و ارائه خدمات مطلوب پرستاران به ویژه در مبارزه با بیماری ویروس منحوس کرونا و اقدامات و عملکرد مناسب آن ها تشکر نمود.
لازم به ذکر است: از سوی شهرداری و شورای اسلامی دو خیابان در این شهر را به نام پزشک و پرستار نامگذاری شد و در این مراسم با حضور فرماندار و مسئولین شهر ایوانکی از تابلو این دو خیابان رو نمایی گردید.
گفتنی است: این مراسم در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت ایوان کی و در فضای آزاد برگزار و با لوح سپاس، هدیه و گل از این عزیزان قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :