تقدیر از متخصص بیماریهای عفونی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر عبدالعلی بصیری، رئیس دانشگاه دامغان با حضور در بیمارستان ولایت، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و پزشکان شاغل در بیمارستان ولایت، روز پزشک و روز کارمند را به پزشکان و کارمندان زحمتکش بیمارستان تبریک عرض نموده و در سخنانی اشاره داشت: ما به عنوان یک شهروند دامغانی وقتی در سطح شهرستان مشاهده می کنیم که گروهی از افراد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، واقعا در مقابل زحمات کادر درمان شهرستان، این عزیزان که با جانفشانی در خط مقدم با این ویروس منحوس مبارزه می کنند، شرمنده می شویم. لذا امروز آمداه ایم تا از نزدیک به شما عزیزان خدا قوت بگیم، و آمادگی خودمان را برای هرگونه همکاری اعلام نماییم.