برپایی ایستگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شرق سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ایستگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شرق سمنان بر پا شد.
در راستای شیوع ویروس کرونا و اهمیت آموزش و پیشگیری از بیماری در بین کارگران و کارکنان شهرک صنعتی و قطع زنجیره بیماری، تیمی شامل واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سمنان و حضور نیروهای داوطلب بسیجی درروز شنبه تاریخ 99/1/16 اقدامات لازم را مبنی بر تب سنجی و غربالگری کروناویروس انجام دادند.
پاسخگویی به سوالات مراجعین در حیطه بیماری کرونا، از مهمترین بخش های این برنامه بود.
لینک کوتاه خبر :