بازديد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از ادارات دولتی، بانک ها و پمپ بنزین های این شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه پنجم مرداد ماه 99، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به همراه صفری معاون فرماندار و اسکندری زاده کارشناس مسئول بهداشت محیط این شهرستان از ادارات دولتی، بانک ها و پمپ بنزین ها و گاز شهرستان آرادان بازدید کردند.
در این بازدید دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان بر رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه مثل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، ضد عفونی و گندزدایی محیط و... در اماکن پر رفت و آمد و شلوغ تاکید نمود.
لینک کوتاه خبر :