اهدای کمک های خیرین به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت موسسه خیریه بیمارستان کوثر و مجمع خیرین سلامت استان سمنان و با کمک محسن صهبا، محمدعلی خیرالدین، علی خیرالدین، حسین خیرالدین و رضا حری خیرین نیک اندیش تجهیزات اداری و کامپیوتری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 اهدا شد.
با توجه به نیازهای مراکز واکسیناسیون کووید19، تجهیزات مختلف اداری و کامپیوتری شامل 3 عدد مانیتور، 3 عدد کیبورد، 2 عدد موس، 1 عدداسپیکر و 5 عدد صندلی گردان تامین گردید و به مراکز واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان اهدا گردید.
لینک کوتاه خبر :