اعزام تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت سمنان به شهرک صنعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ تیم واکسیناسیون کووید-19 سیار مرکز بهداشت، به شهرک صنعتی اعزام شد. مهندس یوسفیان مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت":نظر به اهمیت واکسیناسیون  کرونا به ویژه جهت کارگران شاغل در کارخانجات و سهولت در امر واکسیناسیون کارگران ، مرکز بهداشت سمنان با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به استقرار تیم واکسیناسیون سیار در ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی شرق نمود.

این اقدام با هماهنگی واحد مهندسی بهداشت حرفه ای و همکاری گسترش شبکه ،دانشجویان  مجری طرح شهید ناظری پور و اورژانس سمنان برگزار شد.

  • کد خبر : 34060
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *