79 نفر از دانشجویان دانشکده توانبخشی، دانش آموخته شدند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده توانبخشی در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد سال 1402 با حضور دکتر عبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر سید ضیاءالدین صفوی فرخی رئیس دانشکده توانبخشی، مسئولین دانشگاه، فارغ التحصیلان و جمعی از خانواده های ایشان در سالن حکیم جرجانی مجتمع آموزشی برگزار شد.
در این مراسم 79 نفر از دانشجویان دانشکده توانبخشی ،که از این تعداد 37 نفر دانشجوی رشته فیزیوتراپی ، 25 نفر دانشجوی رشته کاردرمانی و 17 نفر رشته گفتار درمانی بودند ،دانش آموخته شدند.
در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه ضمن تبریک ولادت امام رضا ( ع ) و ابراز خرسندی از حضور در جمع فارغ التخصیلان دانشگاه گفت: دانشکده توانبخشی سمنان یکی از با قدمت ترین و معتبرترین دانشکده ها در سطح کشور می باشد و هرکدام از دانش آموختگان این دانشکده همواره در هر زمانی و در هر کجا جزئی از خانواده این دانشکده می باشند .
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و دانش در جامعه، از مسئولیت خطیر فارغ التحصیلان بعنوان اعضای متعهد و متخصص کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: از امروز شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد؛ که بایستی برای توسعه و آبادانی همه جانبه کشور بیش از پیش همت گماشته و قدم بردارید و مطمین هستم که انسان های موفقی خواهید بود.
اجرای موسیقی، پخش کلیپ، قرائت سوگندنامه و اهدای لوح تقدیر و تندیس دانشآموختگی از برنامههای این آیین بود.