245 نفر در برنامه های آموزشی بهمن ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرکت کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، 245 نفردر برنامه های آموزشی بهمن ماه سال جاری مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان شرکت کردند.
مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: برنامه های آموزشی که به صورت حضوری و مجازی در قالب کنفرانس، وبینار و کارگاه هایی اجرا شد که شامل، احیای قلبی ریوی پیشرفته طبق پروتکل 2020، مروری بر روش های نوین جراحی، مداخلات درمانی در سرطان پستان با رویکرد بین رشته ای، توانبخشی در دوران سالمندی ( بهبود شیوه ی زندگی در سالمندان)، برنامه های غیرحضوری با عناوین آشنایی با عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و فیتوتراپی تنفسی بودند.
دکتر امیر مولایی ادامه داد: سخنرانان این برنامه ها، دکتر بابک حسین زاده ظروفچی، دکتر مجید کسائی، دکتر میرسیامک خاتمی، دکتر آرش اردستانی زاده،دکتر سام سروش نیا، دکتر ستاره سلطانی، دکتر شهرزاد ایزدی، دکتر حمید رضا همتی، دکتر داود عرب، دکتر معصومه مسعودیان، دکتر بهناز ورامینیان، دکتر عاطفه اصحابی، دکتر فاطمه مطهری نژاد، دکتر آمنه یعقوب زاده، دکتر مریم مخلصین، دکتر طاهره رمضانی، دکتر فاطمه بینایی، دکتر فریده ایزدی ثابت، دکتر زهرا احمدی زاده، دکتر فاطمه مطهری نژاد بودند.
وی افزود: گروه هدف این برنامه ها، پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، بیهوشی، مامایی، مشاوره در مامایی علوم تغذیه، علوم وصنایع غذایی، کاردرمانی، بهداشت عمومی، سالمند شناسی، پرستاری توانبخشی، فیزیوتراپی، طب فیزیکی و توانبخشی، مدیریت توانبخشی، گفتار درمانی، روانشناسی، مشاوره، مدد کاری اجتماعی، و... پزشکی عمومی، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده، متخصصین و فوق تخصص جراحی عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی، طب اورژانس، طب سالمندی، طب فیزیکی و توانبخشی و ... در مجموع 30/5 امتیاز بازآموزی داشته است.
برای مشاهده تصاویر کارگاه های برگزار شده بر روی لینک زیر کلیک نمایید