140 نفر در برنامه های آموزشی مهر ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرکت کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، 140 نفردر برنامه های آموزشی مهر ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان شرکت کردند.
مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه بیان کرد: برنامه های آموزشی که بصورت حضوری و مجازی،کنفرانس ، وبینار و کارگاهها بود، شامل احیای نوزاد، پیشگیری از ترومبوآمبولی و بیماریهای قلبی در بارداری، سکته حاد قلبی بود و سخنرانان این برنامه ها دکتر یلدا تقی پور، دکتر نوید دانائی، دکتر شهرزاد آقا عمو، نازنین عباسی نژاد، دکتر الهام صفاریه، دکتر سمیرا محرابی پری و دکتر رحیمه اسکندریان بوده اند.
دکتر امیر مولایی ادامه داد: گروه هدف این برنامه ها، گروه پیراپزشکی، پزشک عمومی، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده، متخصصین زنان و زایمان، بیماریهای کودکان، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، پزشکی خانواده، بیماری های داخلی، بیماریهای قلب و عروق و ... بودند که در مجموع 25 / 14 امتیاز بازآموزی داشتند.