جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 25 خرداد ماه سال جاری، جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه علی بابائی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه گزارشی پیرامون وضعیت خوابگاه ها و خانه های سازمانی دانشگاه و درخواست های واصله برای استفاده از خوابگاه و خانه سازمانی ارائه نمود و در ادامه اعضاء کمیته پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مباحث مطرح شده، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.
گفتنی است: کمیته اسکان دانشگاه، کمیتهای متشکل از معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، معاون درمان، معاون آموزشی، مدیر اداره حراست، مدیر اداره حقوقی و مدیر امور پشتیبانی و رفاهی است.
لینک کوتاه خبر :