جلسه کمیته آموزش و کمیته ساماندهی رسانه های آموزشی در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در سه ماهه اول سال 1403 با حضور مسئولان و کارشناسان واحدهای ستادی در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.
در این جلسه فاطمه صرفی کارشناس آموزش شبکه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای همه همکاران و حاضران در جلسه، بر اجرای برنامه های مصوب کمیته آموزش تاکید نمود.
در ادامه حاضران در جلسه، دوره های آموزشی مورد نیاز و پیشنهادات خود را مطرح کردند.در خاتمه دوره های آموزشی مطرح شده طبق برنامه زمانبندی توافق شده مصوب شد.
لینک کوتاه خبر :