جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضای این کمیته در دفتر این معاونت برگزار شد. 

در این جلسه در خصوص درخواست های واصله از واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زمینه های درخواست نیروی انسانی، جابجایی پرسنل تبادل نظر و تصمیم گیری گردید.

  • کد خبر : 51575
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر