جلسه کمیسیون ماده 20 دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه سال جاری، جلسه کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
این جلسه به منظور رسیدگی به موضوعاتی از جمله صدور پرونده های پزشکی و تمدید مجوز مراکز درمانی فعال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تشکیل و در ادامه پس از قرائت دستور کار جلسه تعدادی از پرونده پیرامون صدور، تمدید و تغییر مجوزهای قانونی مربوط به موسسات و مراکز درمانی مطرح که پس از بحث، بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.
لینک کوتاه خبر :