جلسه کمیته رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه، دکتر بهپور یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که در راستای بررسی و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار شد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی در ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، بر لزوم توجه ویژه به مسائل رفاهی و انگیزشی کارکنان تأکید کرد.

دکتر علی رشیدی پور با تاکید بر ادامه این روند، اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های پیشنهادی، شاهد افزایش رضایتمندی و بهره‌وری در میان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه باشیم.

در ادامه جلسه، اعضای کمیته به بررسی پیشنهادات و راهکارهای مختلف برای بهبود شرایط رفاهی پرداختند.

  • کد خبر : 58130
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *