جلسه هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

جلسه هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان برای بررسی روند اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی با محوریت سبک و شیوه زندگی سالم و محیط کار سالم با حضور مهرابی مسئول واحد گسترش و امور عمومی شبکه و اعضای شورای ارتقای سطح سلامت شبکه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

در این جلسه صرفی دبیر شورای ارتقای سلامت ضمن بیان مصوبات جلسه قبل از حاضران در جلسه خواست پیشنهادات و نظرات خود را در مورد برنامه عملیاتی تدوین شده برای کارکنان شبکه بهداشت به عنوان یکی از سازمان های حامی سلامت شهرستان دامغان بیان نموده یا مکتوب ارسال نمایند.

در ادامه حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای موضوع جلسه مطرح کردند. در خاتمه موارد تایید شده مصوب شد.

  • کد خبر : 46517
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *