پیام دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
گرامی باد یاد و نام شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزونتر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند. هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاشهای شبانهروزی اصحاب رسانهای است که با صداقت، آگاهی و احساس مسئولیت، در مسیر آگاهیبخشی و تنویر افکار عمومی گام برمیدارند.
بیتردید خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان، نقش مهمی در شفافسازی امور، مطالبهگری آگاهانه و ترویج فرهنگ سلامت دارند. آنان با قلم خود، نه تنها روایتگر رویدادها هستند، بلکه همیاران اندیشه، توسعه و ارتقاء سطح آگاهی جامعهاند.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت بهمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از تلاشهای دلسوزانه و همراهی صمیمانه خبرنگاران و رسانههای استان سمنان به ویژه در عرصه سلامت که همواره در اطلاعرسانی دقیق، انتشار آگاهیهای بهداشتی و انعکاس خدمات نظام سلامت کوشا بودهاند، صمیمانه قدردانی مینمایم. همکاری ارزنده شما عزیزان، سرمایهای گرانبها در مسیر ارتقای سلامت جامعه محسوب میشود.
امید دارم با تداوم این همدلی و تعامل مؤثر، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر حوزه سلامت استان و ارتقاء سواد سلامت مردم عزیزمان باشیم. توفیق، سربلندی و سلامت روزافزون را برای همه خبرنگاران پرتلاش و خانواده بزرگ رسانه آرزومندم.
دکتر علی رشیدی پور
سرپرست دانشگاه