جلسه کمیته تجهیزات پزشکی در معاونت غذا و دارو برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته کارشناسان تجهیزات پزشکی در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو، دکتر خالقیان هاشمی سرپرست معاونت درمان، مهندس احمدپناهی سرپرست اداره تجهیزات پزشکی و کارشناسان تجهیزات پزشکی ستادی و مراکز درمانی برگزار شد، در راستای بررسی مسائل عمومی واحدهای تجهیزات مراکز، معرفی و تبادل نظر در خصوص فرم گزارش ماهانه هزینه کرد بودجه تعمیرات، بررسی و اظهار نظر در خصوص مزایا و معایب طرح کنترل کیفی متمرکز تجهیزات پزشکی و بررسی میزان نیاز بودجه مراکز جهت خرید تجهیزات، تعمیرات و پرداخت بدهی ها به شرکت های تجهیزات پزشکی و چالش های مواجه شده در سال گذشته و چالش های پیش رو در سال جاری بحث و بررسی گردید.
در ادامه مهندس احمدپناهی سرپرست اداره تجهیزات ضمن قدردانی از همکاران به تشریح پیگیری های صورت گرفته در ستاد پرداخت. سپس کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز هر کدام به طرح مشکلات و چالش های مواجه در بیمارستان ها و به ویژه مسائل مالی و بدهی های بیمارستان ها به شرکت های تعمیر و نگهداری کارشناسان مراکز درمانی پرداختند.
این جلسه با بیانات و توضیحات معاونین محترم درمان و غذا و دارو پیرو مشکلات مطرح شده پایان یافت