بزرگداشت روز مدارک پزشکی در بیمارستان معتمدی گرمسار

بزرگداشت روز مدارک پزشکی در بیمارستان معتمدی گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت روز فناوری اطلاعات سلامت و مدارک پزشکی، دکتر عزیزلو سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار به همراه جمعی از مسئولان بخش های بیمارستان با حضور در واحد مدارک پزشکی بیمارستان، از کارکنان این واحد تجلیل کرد.

سرپرست بیمارستان معتمدی ضمن تبریک این روز گفت: پرونده های پزشکی یکی از منابع اصلی اطلاعات بیمار می باشد و امانت و نگهداری صحیح از این مدارک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در پایان مراسم از همکاران شاغل در این بخش با اهدای دسته گل  و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

 
  • کد خبر : 43996
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *