بررسی مسائل مراکز دولتی درمان سوءمصرف مواد در معاونت درمان

بررسی مسائل مراکز دولتی درمان سوءمصرف مواد در معاونت درمان

به منظور بررسی مسائل مالی و پرسنلی مراکز دولتی درمان سوء مصرف مواد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه ای با حضور دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان دانشگاه، مدیر و کارشناس اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه، مسئولین مالی و مسئولین مراکز دولتی درمان سوءمصرف مواد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه هفتم دی ماه سال جاری جلسه برسی مسائل مراکز دولتی درمان سوءمصرف مواد در معاونت درمان دانشگاه در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

به منظور بررسی مسائل مالی و پرسنلی مراکز دولتی درمان سوء مصرف مواد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه ای با حضور دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان دانشگاه، مدیر و کارشناس اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه، مسئولین مالی و مسئولین مراکز دولتی درمان سوءمصرف مواد برگزار گردید.

در این جلسه مسائل پرسنلی و نحوه پرداخت های مالی این مراکز مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

  • کد خبر : 41635
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *