نوع برند واکسن مهم نیست/ تزریق حدود 2200 دوز واکسن در 24 ساعت گذشته

ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

نوع برند واکسن مهم نیست/ تزریق حدود 2200 دوز واکسن در 24 ساعت گذشته

 بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز شنبه بیست و ششم تیر ماه سال جاری دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید نمود.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بررسی روند پیشرفت واکسیناسیون در این شهرستان، با مراجعین و کارکنان این مرکز به گفت‌وگو پرداخت و رهنمودهای لازم برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم این شهرستان را بیان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه این بازدید بیان داشت: به لطف خدای متعال از هفته گذشته واکسیناسیون گروه سنی 65 الی 70 سال آغاز شده و از این هفته گروه سنی 60 تا 65 سال نیز اضافه می گردد که بطور کلی می توان گفت که واکسیناسیون برای گروه سنی 60 الی 70 سال در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه حدود 31 هزار نفر بین 60 الی 70 سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه ساکن هستند، ادامه داد: افرادی که در این گروه سنی هستند با مراجعه به سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و  طبق زمانی که برای این عزیزان از طریق پیامک تعیین می گردد، به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

دکتر دانائی گفت: تزریق واکسن با سرعت بسیار خوبی در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال انجام است و تمام تلاش ما بر این است که در این هفته واکسیناسیون این گروه سنی را به اتمام برسانیم.

ریاست دانشگاه با تاکید بر این که نوع برند واکسن مهم نمی باشد، بیان داشت: در حال حاضر دو نوع واکسن (تولید داخلی و وارداتی) در مراکز تجمعی واکسیناسیون دانشگاه در حال تزریق می باشند و مردم عزیز به نوع برند واکسن ها توجه نداشته باشند و هر واکسن موجود در مراکز واکسیناسیون را تزریق نمایند.

وی افزود: خوشبختانه تا به این لحظه عارضه جدی‌ پس از تزریق واکسن در استان گزارش نشده است. میزان تاثیرگذار واکسن ها بسیار مهم است و همانطور که مستحضر هستید در تمام دنیا و کشور ما و به تبع آن در استان سمنان، شاهد کاهش مرگ و میر افراد در گروه های سنی‌ که واکسینه شدند، هستیم.

دکتر دانائی با اشاره به این که تا به این لحظه 49 هزار دوز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است، تصریح نمود: این روزها سرعت واکسیناسیون افزایش یافته و در 24 ساعت گذشته حدود 2200 دوز واکسن تزریق شده است.

گفتنی است: شهروندان حاضر در این مرکز تجمعی ضمن گفت و گو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، از تلاش های شبانه روزی و خالصانه دست اندرکاران حوزه سلامت این استان در ارائه خدمات مطلوب و مدیریت و کنترل بیماری کرونا ویروس در این منطقه  تشکر نمودند. 

لازم به ذکر است: مرکز واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان سمنان با 8 ایستگاه برای تزریق واکسن ایجاد شده که اگر لازم باشد امکان توسعه این مراکز هم وجود دارد. این مرکز در نزدیکی مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رقیه (س) مستقر شده و علاوه بر حضور دائم پزشک و وجود امکانات و تجهیزات برای احیا؛ در درب ورودی این مراکز آمبولانسی مستقر شده و تمهیدات لازم برای هر اتفاقی پیش بینی شده است.

 

 

 

  • کد خبر : 32542
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان بازدید ریاست دانشگاه از مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *