تقدیر از خانواده های باشکوه در شهرستان دامغان

تقدیر از خانواده های باشکوه در شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای گرامیداشت هفته ملی جوانی جمعیت به همت فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، تقدیر از خانواده های باشکوه در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه(س) دامغان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش بهداشت در خصوص اهداف برنامه ملی سفیران سلامت جوان با محوریت توانمند سازی جوانان برای خودمراقبتی، رعایت سبک و شیوه زندگی سالم، هفته ملی جمعیت با شعار نقش من در جوانی ایران، اهمیت تقویت هویت مادری و اثرات مثبت روحی و جسمی فرزندآوری، ازدواج آگاهانه و مشاوره قبل از ازدواج و پیامدهای بحران سالمندی جمعیت  و عوارض تک فرزندی و سقط عمدی جنین و معرفی مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) سخنرانی کرد.

در ادامه از دو سفیر سلامت جوان برگزیده در آزمون کارگاه آموزشی" سفیران سلامت جوان در حوزه علمیه فاطمیه (س)" دامغان که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد و در پایان برنامه به قید قرعه از سه نفر سفیر سلامت جوان طلبه، که از خانواده های باشکوه با اولویت مادرانی که در سن زیر 20 سال ازدواج کرده اند و دارای دو فرزند و بیشتر بودند تقدیر شد.

  • کد خبر : 52166
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر