مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه:
گسترش دنیای مجازی جایگاه روابطعمومی را ارتقا داده است
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، خبرگزاری مرآت گفت و گویی با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه انجام داده است که به شرح ذیل می باشد:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روابط عمومی را اصلیترین حلقه ارتباطی بین مدیران نهاد مربوطه و سطح جامعه دانست که نقش بسیار تاثیر گذاری در انعکاس عملکرد مجموعه خود در سطح جامعه دارد.
کارن یحیائی بیان نمود: خوشبختانه با گسترش دنیای ارتباطات دیدگاههای مدیران نسبت به جایگاه مسئولین روابط عمومی ارتقاء پیدا کرده و روابط عمومی ها از شکل سنتی به جایگاه تخصصی تغییر یافته است. در گذشته نیروهایی در روابط روابطعمومی فعالیت میکردند که شاید چندان در این حوزه تخصص و مهارت لازم را نداشتند، اما امروزه دانش و مهارت این افراد مد نظر مدیران مربوطه است.
وی افزود: پررنگ شدن دنیای مجازی در زندگی روزانه مردم و افزایش مطالبهگریها در سطح جامعه باعث شده است روابطعمومیها برای پاسخگویی نسبت به عملکرد ارگان خود حساسیت بیشتری داشته و شرایط تنشزای بیشتری را متحمل شوند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ادامه داد: پس اگر روابط عمومیها رصد کامل را نسبت به دنیای مجازی و فضای جامعه نداشته باشد به اعتبار سازمانی لطمه وارد میشود. هر تصمیمی در نهاد مربوطه یک اثر درون سازمانی و یک تاثیر برونسازمانی دارد و روابط عمومیها در ترسیم این موضوع در افکارعمومی نقش مهمی را بازی میکنند.