گردهمایی مسئولان مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای افتر برگزار شد

گردهمایی مسئولان مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای افتر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ گردهمایی مسئولان مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، فیروزبخت سرپرست معاونت فنی و عملیات و مسئولان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه به میزبانی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای افتر شهرستان سرخه برگزار شد.

دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه گفت: توجه ویژه به سلامت جسمی و روانی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان کسانی که در ساعت اولیه بر بالین مددجویان حاضر و شاهد صحنه های دلخراشی هستند بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن قدردانی از مسئول و کارکنان شهرستان سرخه برای میزبانی اولین گردهمایی مسئولان مراکز اورژانس پیش بیمارستانی در سال جاری، ضمن گرامی داشت یاد و خاطرای شهدای راه خدمت؛ گفت: ما باید در هر جایگاه و مقامی بتوانیم در جهت اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

در ادامه قرائیان با ارائه گزارشی از عملکرد ٢ ماهه مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در سال ١۴٠٣ و بیان تجربیات ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان؛ تصریح کرد: ما باید  بتوانیم از امکانات، اقدامات و درس آموخته های همدیگر در مواجه با حوادث و بلایا بهره مند شویم.

در این گردهمایی مسئولان مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، سمنان، دامغان، سرخه، آرادان و مهدی شهر، مسئول هماهنگی امور مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات و کارشناسان ستادی مرکز حضور داشتند.

  • کد خبر : 52421
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر