گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر

گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر

 گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در صبح روز دوشنبه بیست و سوم تیر ماه سال جاری به مناسبت روز حجاب و عفاف، امام جمعه شهرستان شهمیرزاد، فرماندار شهرستان مهدیشهر و فرمانده سپاه مهدیشهر در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر حضور یافتند.

مسئولین شهرستانی مهدیشهر ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب، از کادر درمان بابت مراقبت از بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا تشکر و قدردانی نمودند.

در این مراسم دکتر شاکر متخصص زنان و زایمان بیمارستان به عنوان حجاب برتر در بیمارستان انتخاب و از وی قدردانی شد.

  • کد خبر : 26716
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *