گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در ستاد مرکزی دانشگاه

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در ستاد مرکزی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه‌ساز فتح خرمشهر، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار در میان کارکنان دانشگاه؛ مراسمی با هدف گرامیداشت این روز پرافتخار در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در امور شاهد و ایثارگران ضمن تبریک این روز بزرگ، اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد ایثار، مقاومت و وحدت ملی است و گرامیداشت این روز، پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام و یادآوری روحیه مقاومت برای نسل امروز است.

مجتبی تجلی ادامه داد: بزرگداشت مناسبت‌هایی مانند فتح خرمشهر، فرصتی ارزشمند برای بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت در فضای دانشگاهی است. این ایام یادآور آن است که امنیت و پیشرفت امروز ما، مرهون فداکاری‌های کسانی است که بی‌هیچ چشم‌داشتی از جان خود گذشتند. وظیفه ماست که این ارزش‌ها را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

در این برنامه که با فضاسازی محیط ستاد مرکزی، نصب پرچم‌ها و المان‌های فرهنگی همراه بود، از کارکنان دانشگاه با پذیرایی مختصر استقبال شد و همچنین پخش موسیقی‌های حماسی فضای معنوی و پرشوری به محیط بخشید.

 

  • کد خبر : 56165
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *