کنفرانس پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار برگزار شد
به گزارش روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 9 خرداد ماه 1402 برنامه حضوری "پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار" در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه بیان داشت: برنامه آموزشی "پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار" به دبیری دکتر معصومه بیطرف و با شرکت 80 نفر در سالن امام رضا(ع) ستاد برگزار شد.
وی افزود: سخنرانان این برنامه دکتر آتوسا نجم الدین، دکتر معصومه بیطرف، طاهره وفائی نژاد و گروه هدف این برنامه گروه پرستاری، پزشک عمومی، مامایی و ... (3/25 امتیاز آموزش مداوم) بودند.
لینک کوتاه خبر :