کنفرانس تازه های فیزیوتراپی در دانشگاه برگزار شد

کنفرانس تازه های فیزیوتراپی در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دو شنبه هشتم خرداد  ماه 1402 برنامه حضوری  " تازه های فیزیوتراپی " در دانشگاه برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه بیان نمود: برنامه حضوری "تازه های فیزیوتراپی" با دبیری دکتر عاطفه امینیان فر و  با حضور 100 داوطلب در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی پزشکی برگزار شد و سخنرانان این برنامه دکتر سیروس تقی زاده دلخوش، دکتر سید رسول باقری، دکتر لیلا سیمرغ، دکتر پریسا ارزانی،دکتر فاطمه احسانی، دکتر عاطفه امینیان فر  بودند.

دکتر امیر مولایی گفت: گروه هدف این برنامه گروه توانبخشی شامل فیزیوتراپی، دکترا، کارشناسی،کارشناسی ارشدو ... با 4/25  امتیاز آموزش مداوم بودند.

 

  • کد خبر : 44502
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *