کمیته آموزش و کمیته ساماندهی رسانه های آموزشی 3 ماهه دوم 1402 در شبکه بهداشت و درمان دامغان

کمیته آموزش و کمیته ساماندهی رسانه های آموزشی 3 ماهه دوم 1402 در شبکه بهداشت و درمان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی جهت کارشناسان ستادی، پزشکان، مراقبین سلامت و بهورزان شبکه بهداشت در سه ماهه دوم سال 1402 با حضور دکتر خرسندی معاون بهداشتی شبکه و مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار  شد.

در این جلسه صرفی کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، ضمن ارائه مصوبات کمیته اجرایی آموزش دانشگاه در اردیبهشت ماه سال 1402، بر برگزاری کارگاه های آموزشی طبق مصوبات تأکید نمود و در ادامه مسئولین و کارشناسان فنی واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان، دوره های آموزشی مورد نیاز و پیشنهادی برنامه های واحد خود را مطرح کردند.

در پایان دوره های آموزشی مطرح شده طبق برنامه زمانبندی توافق شده  مصوب شد.

  • کد خبر : 44861
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *