کلاس توجیهی و آموزشی بهکاران ورودی جدید در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

کلاس توجیهی و آموزشی بهکاران ورودی جدید در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه سال 1402 کارشناسان کنترل عفونت، هماهنگ کننده ایمنی بیمارستان و بهداشت محیط جهت آموزش موارد مربوطه اقدام به تشکیل کلاس آموزشی با حضور بهکاران ورودی جدید به این بیمارستان نمودند.

در این کلاس توجیهی مبانی آموزشی درراستای بهداشت دست ،مواجهه شغلی، نیدل استیک، حفاظت فردی، پیشگیری از ابتلا به عفونت های بیمارستانی، انجام تیتر آنتی بادی، نحوه صحیح استفاده از مواد گندزدا ، نحوه صحیح جمع آوری و انتقال پسماندهای بیمارستانی، حفظ ایمنی بیمار و چگونگی تغییر پوزیشن بیماران جهت پیشگیری از زخم بستر، آزموش های لازم پیرامون کد سقوط بر دستبند شناسایی و پیشگیری از سقوط بیماران، لزوم شستشوی مداوم بین های حمل زباله، نخوه پاکسازی خون و ترشحات، نحوه صحیح رقیق سازی محلول های ضدعفونی کننده سطوح و تجهیزات ارائه شد.

مهدیه سادات زرگر کارشناس کنترل عفونت، مریم یوسفی کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمارستان و سحر یزدان فرد کارشناس بهداشت محیط مدرسان این دوره آموزشی بودند.

  • کد خبر : 43438
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *