کسب مدال طلا مسابقات دو ومیدانی توسط بانوی ورزشکار دانشگاه

کسب مدال طلا مسابقات دو ومیدانی توسط بانوی ورزشکار دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بانوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان کاپ آزاد کشوری در رده سنی 35 الی 44 سال شد.

در روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه 1402 به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات دوومیدانی داخل سالن پیشکسوتان کاپ آزاد کشوری در رده سنی 35 تا 44 سال بانوان به میزبانی استان گیلان برگزار شد و مریم دوشابچی نماینده روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه  موفق به کسب مدال طلا ( مقام اول ) در ماده 1500 متر شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان کسب این موفقیت ورزشی را به مریم دوشابچی تبریک عرض می نمایند و برای وی کسب موفقیت روزافزون را آرزومند است.

  • کد خبر : 49563
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر