کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی ملی بیمارستانی توسط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی ملی بیمارستانی توسط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی ملی بیمارستانی توسط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان خبر داد.

 بیان نمود:  هر دو سال به منظور تشریح کیفیت خدمات بهداشتی درمانی، تیم اعتبار بخشی متشکل از بازرسان و ارزیابان وزارت بهداشت بر اساس معیار استانداردهای اعتبار بخشی ملی بیمارستان های ایران، طی بازدید های ادواری درجه اعتبار و رسمیت را از نظر توانایی انجام خدمات به بیمارستان ها اعطا می نمایند.

وی افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انتشار کارنامه اعتبار بخشی بیمارستان های ایران، در ارزیابی اعتبار بخشی ملی بیمارستان های کشور در سال 1403 که با حضور بازرسان و ارزیابان وزارت بهداشت از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان صورت گرفت، این بیمارستان مفتخر به کسب رتبه یک اعتبار بخشی شد.

 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه ضمن قدردانی از رئیس، معاونان و تمامی کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت که در راستای رسیدن به استانداردهای اعتبار بخشی و تحقق اهداف این مرکز، با کار تیمی، همدلی و تلاش گروهی گام برداشتند، گفت: کسب این نتیجه مطلوب اعتبار بخشی، نتیجه زحمات شبانه روزی و کار تیمی همه همکاران در این بیمارستان بوده و امید است این همبستگی کارکنان در جهت رسیدن به استاندارد های اعتبار بخشی، برای رضایتمندی خالق یکتا و خدمت گزاری به مردم عزیز کشور تداوم داشته باشد.
 
 
 
  • کد خبر : 53672
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *