کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی توسط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی توسط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان موفق به کسب رتبه درجه یک در ارزیابی جامع اعتباربخشی ملی سال 1404 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور شد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر ضمن قدردانی از زحمات بی‌دریغ و همراهی صمیمانه تمامی عزیزانی که در مسیر ارتقاء این مرکز تلاش نمودند، گفت: امید داریم که با تداوم این تلاش‌ها، همچنان در مسیر تعالی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: کسب این مهم، نشان از اجرایی و کاربردی شدن متون و سنجه‌ها در تمامی زمینه‌ها و تسلط تیم اجرایی و پرسنل بر امور محوله در این مرکز است. دستیابی این درجه حاصل تلاش کارکنان متعهد و پرتلاش بیمارستان است و مهمترین اولویت، حفظ و ارتقای این اعتبار برای آینده است. 

دکتر فروزش فرد همچنین در پیامی از تمامی کارکنان پرتلاش این مرکز تقدیر نمود که متن کامل این پیام به شرح زیر است:

داشتن همکارانی همچون شما در خانواده بزرگ کوثر افتخاری است که به آن می بالیم چرا که همیشه شاهد تلاش بی دریغ شما بوده و هستیم. در ارزیابی اعتباربخشی اخیر بی نظیر بودید. صرف نظر از نتیجه ارزیابی، تلاش ، همدلی و همراهی شما خوبان ستودنی و مایه مباهات است چون مهمترین دستاورد ما داشتن همکاران ارزشمندی است که در شرایط دشوار کنونی، دغدغه اصلی آنها مراقبت از بیماران دردمند است امیدواریم این تلاش در جهت ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مراجعین، ادامه دار و همیشگی باشد.

لازم به ذکر است: این ارزیابی با حضور ارزیابان و بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور در تمامی بخش های درمانی و پشتیبانی انجام گردید. این موفقیت ارزشمند حاصل تلاش‌های بی‌وقفه، تعهد، تخصص و همت والای تمامی کارکنان در ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین گرامی بوده است.

  • کد خبر : 56214
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *