کارگروه گردشگری سلامت دانشگاه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

کارگروه گردشگری سلامت دانشگاه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارگروه گردشگری سلامت دانشگاه به منظور رفع نواقص موارد زیر ساختی در مراکز درمانی که دارای مجوز گردشگری سلامت در روز چهارشنبه 28 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه مدیر درمان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر امور بین الملل و رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع)، رئیس امور تعرفه ها و کارشناسان گردشگری سلامت و نمایندگان روابط عمومی بیمارستان کوثر و امیرالمومنین (ع)، کارشناسان فناوری اطلاعات، امور بین الملل دانشگاه  و کارشناس گردشگری سلامت ستادی برگزار گردید.

در این جلسه پس از بیان مباحث مقدمات گردشگری سلامت و معیارهای اعتبار بخشی طی چک لیست ابلاغی وزارت متبوع، وظایف و تکالیف هر یک اعضاء موثر مشخص و تاکید شد که اعضاء موظف می باشند تا حصول به نتایج پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام دهند و در زمینه رفع  نواقص و مواردی که در بیمارستان ها باید برای تمدید مجوز گردشگری سلامت لازم می باشد تلاش نمایند.

  • کد خبر : 45418
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *