کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد برگزار شد

کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 7مرداد ماه 1404، جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه با حضور دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه، دکتر میرمحمدخانی سرپرست معاونت آموزشی، دکتر یوسفی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه با تاکید بر رعایت عدالت در پرداخت ها ، بهبود معیشت کارکنان و وضعیت دریافتی ها را بسیار مهم دانست و نقش این کارگروه را در این زمینه موثر قلمداد نمود.

در این جلسه اعضای کارگروه به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخته و پیرامون درخواست های واصله به دبیرخانه کارگروه و تسهیل و تسریع در پیشبرد اجرای دستورالعمل ها تبادل نظر شد و تصمیم لازم در راستای موارد بیان شده گرفته شد.

بررسی کسورات بیمارستان ها و درنظر گرفتن تشویقی برای کاهش کسورات از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 57884
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *