کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان برگزار شد

کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان با حضور دکتر بهرامی فرماندار سمنان و رئیس کارگروه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دبیر کارگروه و سایر اعضای این کارگروه در فرمانداری سمنان برگزار شد.

با توجه به اهمیت کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی، این موضوع در دستورکار جلسه قرار گرفت و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دبیر این کارگروه با اشاره به اهمیت بیماری تب دنگی، به بیان انتظارات قابل انجام توسط اداره ها و سازمان ها در این زمینه پرداخت.

سپس دکتر بهرامی فرماندار سمنان بر اهمیت اقدامات توسط دستگاه های اجرایی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی تاکید نمود.

دراین جلسه باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و مهندس کیوان کارشناس مسئول واحد مهندسی  بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان حضور داشتند.

  • کد خبر : 52917
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *