کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان با حضور دکتر بهرامی فرماندار سمنان و رئیس کارگروه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دبیر کارگروه و سایر اعضای این کارگروه در فرمانداری سمنان برگزار شد.
با توجه به اهمیت کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی، این موضوع در دستورکار جلسه قرار گرفت و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دبیر این کارگروه با اشاره به اهمیت بیماری تب دنگی، به بیان انتظارات قابل انجام توسط اداره ها و سازمان ها در این زمینه پرداخت.
سپس دکتر بهرامی فرماندار سمنان بر اهمیت اقدامات توسط دستگاه های اجرایی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی تاکید نمود.
دراین جلسه باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و مهندس کیوان کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان حضور داشتند.