کارگاه چگونگی تدوین برنامه استراتژیک با تدریس دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی تدوین برنامه استراتژیک، توسط دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، با حضور کارکنان معاونت بهداشتی برگزار شد.
دکتر سید سعید کسائیان در رابطه با چگونگی تدوین برنامه استراتژیک، بیان داشت: برنامه باید بر اساس اسناد بالادستی، شامل برنامههای توسعه و سندهای واحد مربوطه نوشته شود. همچنین اهداف کلی و اختصاصی، نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصتها و تهدیدها با دقت و به درستی تعیین گردد، سپس راهبردهای مختلف برای دستیابی به اهداف مورد نظر، تعیین شود.
وی ادامه داد: در مورد ذینفعان، باید قدرت و علاقهی آنها بررسی شود و بر اساس آن، نقش سازمان های مرتبط، ارزشگذاری و استراتژی مربوطه به آن، تدوین گردد.
افراد حاضر در جلسه نیز در مباحث مطرح شده، شرکت فعال داشتند و نظرات خود را بیان کردند.