کارگاه پیش کارورزی برای کارورزان پزشکی ورودی جدید برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه پیش کارورزی برای کارورزان پزشکی وردی جدید در سه روز پیاپی برگزار شد.
معاون آموزشی بالینی دانشکده پزشکی بیان نمود: در این کارگاه ها علاوه بر آموزش احیای قلبی ریوی، مهارت های بالینی از جمله آشنایی با انواع بخیه، سونداژ مثانه، تعبیه لوله معده ای (NGT)، نحوه رگ گیری و سرم تراپی آموزش داده شد.
دکتر معصومه مسعودیانبیان نمود: همچنین توضیحات کامل در مورد شرح وظایف کارورزی، قوانین بیمارستان های آموزشی، کوریکولوم آموزشی و نحوه پوشش و قوانین انضباطی ارایه شد. این کارگاه هر ۶ ماه یک بار پیش از ورود کارورزان پزشکی به بخش های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می شود.
وی افزود: همچنین نکات مربوط به قوانین و فرایند نوشتن و تکمیل پایان نامه توسط معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی آموزش داده شد.