کارگاه دو روزه پیش کارورزی ویژه دانشجویان پزشکی برگزار شد

کارگاه دو روزه پیش کارورزی ویژه دانشجویان پزشکی برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای برنامه های اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی، کارگاه دو روزه پیش کارورزی ویژه دانشجویان پزشکی طی روزهای 28 و 29 شهریور ماه با حضور و تدریس دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی، دکتر ملک مدیر گروه آموزشی داخلی، دکتر مسعودیان معاون آموزشی بیمارستان کوثر و معاون بالینی دانشکده پزشکی، دکتر بهارلو معاون پژوهشی دانشکده پزشکی، دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومی و مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه و جمعی از مدرسین و مربیان دانشگاه در محل سالن همایش ستاد قدیم و مرکز مهارت های بالینی برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که از روش های نوین آموزشی یاددهی و یادگیری محسوب می گردد،  مباحث مهم و کاربردی اخلاق پزشکی، نحوه پرونده نویسی بیماران، قوانین پایان نامه های پزشکی، آشنایی با مفاهیم اعتبار بخشی و استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی و مهارت های بالینی و عملی برای دانشجویان پزشکی در بدو ورود به دوره کارورزی آموزش داده شد.

  • کد خبر : 46553
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *