کارگاه توانمند سازی برای رابطان سلامت آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه توانمند سازی رابطان سلامت آموزش و پرورش شهرستان سمنان در سالن جلسات سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده شهرستان به ارائه مطالب درخصوص سبک زندگی سالم برای حمایت از خانواده پرداخت و در ادامه این کارگاه آموزشی درراستای توانمند سازی رابطان سلامت، علیشاه کارشناس تغذیه در خصوص مکمل یاری، پایگاه تغذیه سالم درمدارس و پویش ملی تغذیه، باجان کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه با بیمای ها در خصوص نظام بهداشتی مراقبت وپیشگیری از بیماریها، مهندس سیادت کارشناس مهندسی بهداشت حرفه ای مبحث ارگونومی در مدارس و مهندس کریم کارشناس کاهش خطر بلایا و حوادث بحث بلایا و پیشگیری از سوانح را آموزش دادند.
این برنامه با همت واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مدارس و حضور کارشناسان ستادی مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.