کارگاه تاب آوری ویژه کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

کارگاه تاب آوری ویژه کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه تاب آوری با تدریس دکتر حوا سام خانیان روانشناس و کارشناس سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه برای کارشناسان روابط عمومی دانشگاه و نماینده های حوزه روابط عمومی در واحد های تحت پوشش دانشگاه در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه آموزشی مدرس کارگاه در خصوص اهمیت تاب آوری در شرایط بحرانی، ویژگی های افراد تاب آور و راهکارهای تقویت تاب آوری ارائه نمود و همچنین به سوالات و چالش های حاضران در جلسه در قالب کار عملی و پرسش و پاسخ، پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است: این برنامه آموزشی به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و با همکاری گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

  • کد خبر : 57774
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *