کارگاه بازآموزی برنامه های آموزش در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد

کارگاه بازآموزی برنامه های آموزش در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه بازآموزی برنامه های آموزش در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با حضور نمایندگانی از پایگاه های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به همت فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش بهداشت در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی فاطمه صرفی مطالبی در خصوص برنامه نیازسنجی سلامت جامعه، فرم پیش بینی فصلی برنامه های آموزشی، آمارهای برنامه های آموزش، نحوه کار با نرم افزار نیازسنجی جهت ثبت اولویت های سه تیم سلامت، تیم مسئولین و معتمدین و تیم سرخوشه ها در برنامه نیازسنجی، اهمیت اجرای صحیح و طبق دستورالعمل برنامه نیازسنجی و نامه های ارسالی دفتر ثبت آموزش های گروهی بیان نمود.

همچنین وی به بررسی دستورالعمل برنامه ملی خودمراقبتی، گروه های خودیار، شاخص های برنامه های آموزش، برنامه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی و سایر برنامه های آموزش پردخت و حاضران جلسه در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر نمودند.

 

  • کد خبر : 53520
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *