کارگاه بازآموزی برنامه های آموزش در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

کارگاه بازآموزی برنامه های آموزش در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه بازآموزی برنامه های آموزش و دستورالعمل اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی جهت نمایندگان آموزش پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

در این جلسه صرفی کارشناس آموزش ضمن تشکر از زحمات همه همکاران سطوح محیطی، بر اجرای برنامه های آموزش طبق دستورالعمل برنامه ملی خودمراقبتی و نامه های ارسالی و انتقال مطالب کارگاه به سایر پرسنل سطوح محیطی شبکه بهداشت تاکید نمود.

در این کارگاه بازآموزی در خصوص آمارها و شاخص ها، گروه های خودیار، برنامه سفیران سلامت دانش آموز، دستورالعمل برنامه ملی خودمراقبتی و دستورالعمل اجرایی مداخلات نیازسنجی سلامت جامعه، مطالب خود را بیان نمود.

در این جلسه که با دعوت از یک نماینده از هر مرکز و پایگاه سلامت برگزار شد، همکاران سطوح محیطی ضمن بحث و پرسش و پاسخ، چالش ها، نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه ها و پیشنهادات خود را هم مطرح نمودند.

 

  • کد خبر : 45342
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *